Měření spokojenosti zákazníka

V průběhu jara jsme realizovali měření spokojenosti zákazníků mezi uživateli informačního systému Bílý Motýl.

Výsledky, které z tohoto průzkumu vyplynuly, nás hodně potěšily:

  1. Máme nesmírně příjemné a ochotné uživatele.
  2. Informační systém Bílý Motýl je uživateli velmi dobře vnímán a hodnocen.
  3. Naši zaměstnanci, kteří se o uživatele starají, jsou skvělí.
  4. Většina našich uživatelů je ochotná poskytnout referenci (a při pohledu na jejich vyplněné dotazníky se toho nebojíme!).
  5. Máme materiál a motivaci k přemýšlení, zdokonalování, vyvíjení a doplňování našich služeb.

Všem, kteří nám dotazník vyplnili, velmi děkujeme!

Kdyby se ještě chtěl k hodnocení někdo připojit, dotazník mu na vyžádání pošleme.

A teď trochu statistiky.

Hodnocení modulů informačního systému Bílý Motýl

Uživatelé hodnotili známkami 1 - 5 jako ve škole.

Hodnocení obecných vlastností informačního systému Bílý Motýl

Uživatelé hodnotili známkami 1 - 5 jako ve škole.

Hodnocení celkové péče o zákazníka ze strany firmy BM Servis s.r.o.

Uživatelé hodnotili známkami 1 - 5 jako ve škole.

Hodnocení pracovníků, kteří se o uživatele starají

Uživatelé hodnotili známkami 1 - 5 jako ve škole.

Celkové hodnocení jednotlivých oblastí

Průměr z jednotlivě hodnocených částí

Mediánová hodnota celkového hodnocení jednotlivých uživatelů je 1,46.

To je hodně dobrá známka, ne?  

Reference > Měření spokojenosti uživatelů IS BM

Motto:

Vaše know-how je vaše konkurenční výhoda. My se přizpůsobíme.

Co lze očekávat od IS Bílý Motýl?

Každá implementace procesního informačního systému  Bílý Motýl® je unikátní  - pro každého uživatele nastavujeme operace a procesy individuálně podle jeho specifických potřeb a požadavků. V tom spatřujeme výhodu informačního systému Bílý Motýl®, výhodu pro Vás a svou výhodu na trhu informačních systémů.

Informační systém QI v jižních Čechách - prezentace ERP

Zveme Vás na prezentaci firemního informačního systému QI - špičkového ERP pro řízení firem.

Vánoční večírek 2017

Vánoční večírek firmy BM Servis, tentokrát v Originál pivnici Budvarka. Jaké to bylo?

Seminář /školení Procesní řízení pro všední den 7. 12. 2017

Procesní řízení je nejlepší, nejpřirozenější a nejefektivnější způsob řízení firmy. Neexistuje organizace, pro kterou by nebylo vhodné. Chcete si utřídit své vědomosti o procesním řízení, dozvědět se něco nového a nahlédnout Vaši firmu zase z jiného úhlu? Procesním řízením ve firmách zabýváme už 27 let, takže teorii podáváme s ohledem na její skutečné uplatnění ve firemní praxi.

Seminář k problematice GDPR pro uživatele IS Bílý motýl® - 2. termín

Seminář k problematice GDPR pro uživatele informačního systému Bílý Motýl®. Víte, co nás čeká v oblasti ochrany osobních údajů? V čem Vám informační systém Bílý motýl® pomůže? Jaké firemní procesy jsou problematikou dotčeny?

BM Servis s.r.o.Software, který se vyplatí!

ENGLISHČESKY

optimalizováno pro: Internet Explorer 7+, Mozilla Firefox 3+, Opera 10+