Měření spokojenosti zákazníka

V průběhu jara jsme realizovali měření spokojenosti zákazníků mezi uživateli informačního systému Bílý Motýl.

Výsledky, které z tohoto průzkumu vyplynuly, nás hodně potěšily:

  1. Máme nesmírně příjemné a ochotné uživatele.
  2. Informační systém Bílý Motýl je uživateli velmi dobře vnímán a hodnocen.
  3. Naši zaměstnanci, kteří se o uživatele starají, jsou skvělí.
  4. Většina našich uživatelů je ochotná poskytnout referenci (a při pohledu na jejich vyplněné dotazníky se toho nebojíme!).
  5. Máme materiál a motivaci k přemýšlení, zdokonalování, vyvíjení a doplňování našich služeb.

Všem, kteří nám dotazník vyplnili, velmi děkujeme!

Kdyby se ještě chtěl k hodnocení někdo připojit, dotazník mu na vyžádání pošleme.

A teď trochu statistiky.

Hodnocení modulů informačního systému Bílý Motýl

Uživatelé hodnotili známkami 1 - 5 jako ve škole.

Hodnocení obecných vlastností informačního systému Bílý Motýl

Uživatelé hodnotili známkami 1 - 5 jako ve škole.

Hodnocení celkové péče o zákazníka ze strany firmy BM Servis s.r.o.

Uživatelé hodnotili známkami 1 - 5 jako ve škole.

Hodnocení pracovníků, kteří se o uživatele starají

Uživatelé hodnotili známkami 1 - 5 jako ve škole.

Celkové hodnocení jednotlivých oblastí

Průměr z jednotlivě hodnocených částí

Mediánová hodnota celkového hodnocení jednotlivých uživatelů je 1,46.

To je hodně dobrá známka, ne?  

Reference > Měření spokojenosti uživatelů IS BM

Motto:

Vaše know-how je vaše konkurenční výhoda. My se přizpůsobíme.

Co lze očekávat od IS Bílý Motýl?

Každá implementace procesního informačního systému  Bílý Motýl® je unikátní  - pro každého uživatele nastavujeme operace a procesy individuálně podle jeho specifických potřeb a požadavků. V tom spatřujeme výhodu informačního systému Bílý Motýl®, výhodu pro Vás a svou výhodu na trhu informačních systémů.

Seminář /školení Procesní řízení pro všední den 7. 12. 2017

Procesní řízení je nejlepší, nejpřirozenější a nejefektivnější způsob řízení firmy. Neexistuje organizace, pro kterou by nebylo vhodné. Chcete si utřídit své vědomosti o procesním řízení, dozvědět se něco nového a nahlédnout Vaši firmu zase z jiného úhlu? Procesním řízením ve firmách zabýváme už 27 let, takže teorii podáváme s ohledem na její skutečné uplatnění ve firemní praxi.

Seminář k problematice GDPR pro uživatele IS Bílý motýl® - 2. termín

Seminář k problematice GDPR pro uživatele informačního systému Bílý Motýl®. Víte, co nás čeká v oblasti ochrany osobních údajů? V čem Vám informační systém Bílý motýl® pomůže? Jaké firemní procesy jsou problematikou dotčeny?

Seminář /školení Projektové řízení pro všední den 30. 11. 2017

Když se někdy začteme do článků na internetu nebo v novinách, máme dojem, že VŠECHNO je projekt. Projekty mají hvězdy showbusinessu, kuchaři, obchodníci, start-upers... Ne že by to nebylo možné - vydání desky nebo kuchařky, uvedení nového výrobku nebo firmy na trh, to všechno se skutečně jako projekt řídit může, ba dokonce by mělo. Nejsme si ale jistí, že tomu tak je - a že všichni aktéři jsou doopravdy znalí principů a metod projektového řízení a že je používají. Pro ty, kdo by skutečně chtěli o projektovém řízení něco dozvědět, jsme připravili seminář zaměřený na principy, výhody a možnosti využití projektového řízení, v návaznosti a napojení na ostatní firemní procesy.

Informační systém QI v Českých Budějovicích

Zastoupení pro informační systém QI v Českých Budějovicích

BM Servis s.r.o.Software, který se vyplatí!

ENGLISHČESKY

optimalizováno pro: Internet Explorer 7+, Mozilla Firefox 3+, Opera 10+