Seminář / školení Procesní řízení

2. 6. 2016

Možná o procesním řízení už leccos víte a možná i víte, jak by u vás ve firmě mohlo běžet. Jenže reálně na změnu není čas a / nebo energie. Zkuste se na chvíli zastavit, vypnout telefon a celý den se věnovat jen přemýšlení. Možná už odpoledne budete mít jasnou představu, jak na to. A také chuť se do toho konečně pustit.

Kromě naplánované osnovy školení se můžete s přednášejícím poradit o konkrétních podmínkách ve vaší firmě a zkonzultovat konkrétní účinný způsob implementace změn.

Co se dozvíte:

 

  • Co je to a ke čemu je dobré procesní řízení.
  • Jaké jsou typy procesů, co jsou to klíčové, podpůrné a zbytečné procesy a jak je identifikovat.
  • Kdo je to vlastník procesu, jak se definuje zodpovědnost za proces, co je zdrojem, vstupem a výstupem procesu.
  • Co je to analýza procesů, procesní model a procesní mapa, jak se vytváří a k čemu jsou dobré.
  • Jak, proč a které procesy optimalizovat.
  • Jaké jsou nástrahy a kritická místa postupné transformace z funkčního na procesní řízení.

Kdy:

22.9.2016, 10.00 - 16.00 hod

Kde:

BM Servis s.r.o., Školní 2235, České Budějovice

Za kolik: 

3 500,- Kč, pro uživatele IS Bílý Motýl speciální cena:  2 000,- Kč

Registrační formulář

*Jméno
*Příjmení
*Firma
*Funkce
Obec
*Počet osob:
Telefon:
*E-mail:
Poznámka:

Aktuality > Seminář / školení Procesní řízení

Procesní řešení pro Váš business

Podnikové - ekonomické - účetní - ERP - informační systémy.

BM Servis posiluje kapitálovým vstupem DC Conceptu

BM Servis posílil kapitálovým vstupem společnosti DC Concept s cílem vývoje nové verze informačního systému, ve které by se měly spojit výhody procesního pohledu z IS BM a objektového pohledu z QI. Současně tímto posílením došlo ke zvýšení stability společnosti, což dává garanci, že stávající IS Bílý Motýl může být po celou řadu let dále udržován a rozvíjen včetně poskytování kompletního servisu. BM Servis se také stává implementačním partnerem pro informační systém QI v jihočeském kraji, kde bude IS QI nabízet a implementovat novým zákazníkům.

Seminář /školení Manažerské analýzy a výstupy

Školení pro uživatele informačního systému Bílý Motýl na téma Manažerské analýzy, jejich pojetí a tvorba v IS BM.

Měření spokojenosti zákazníka - uživatelů informačního systému Bílý Motýl

V průbehu jara jsme realizovali průzkum spokojenosti našich zákazníků. Výsledky jsou super!

Kdo má jednu nohu v kanoi a druhou ve člunu, spadne do řeky. Publikujeme v IT Systems a na www.erpforum.cz

O integraci informačních systémů v malých firmách píšeme do IT Systems a na ERP forum.

BM Servis s.r.o.Software, který se vyplatí!

ENGLISHČESKY

optimalizováno pro: Internet Explorer 7+, Mozilla Firefox 3+, Opera 10+